Informații despre livrare
Livrare prin curier la adresa dorita:
Costul standard de livrare pentru colete cu greutati de pana in 2 Kg este de 25 Lei, in toată tara.
Termen livrare
- In mod normal livrarea se va face in ziua urmatoare plasarii comenzii efectuate online sau telefonic.
- In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra, minim 24 h.
- Termenul de livrare depinde in exclusivitate de societatile de curierat rapid si se poate majora in perioada sarbatorilor legale sau pe parcursul evenimentelor Black Friday, etc.
Comenzile platite prin Transfer Bancar se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul bancar aferent S.C. NUDE MAISON S.R.L.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid, cu livrare in zilele lucratoare, dupa primele 3 incercari de livrare esuate va puteti ridica coletul de la Sediul firmei de curierat. Referitor la livrarea in ziua de Sambata, unele societati de curierat nu efectueaza livrari, iar altele percep un cost suplimentar care va fi adaugat, daca se doreste livrarea in aceasta zi.
Aceste informatii se vor transmite telefonic de catre un operator Office Styler cand veti fi contactat telefonic pentru confirmarea comenzii, expedierea depinde si de localitatea unde se doreste livrarea si alegerea societatii de curierat rapid.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in concordanta cu Ordonanța de urgenta nr. 34/2014 in maxim 14 de la data achizitiei, exemple:
- Anularea comenzii / Produsul livrat nu corespunde dorintelor mele. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. In cazul platii efectuate cu cardul suma achitata se va restitui in contul bancar aferent cardului cu care s-a efectuat plata. In cazul plății ramburs, restituirea se va face prin transfer bancar in contul furnizat de către Cumpărător și acceptat de Comerciant.
- Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta defecte de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului
- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.